Порядок розгляду скарг вкладників та учасників недержавного пенсійного фонду «ПОКРОВА»
Якщо Ви є вкладником та/або учасником недержавного пенсійного фонду «Покрова», адміністрування яких здійснює ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ АДМІНІСТРАТОР ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ» (скорочено ТОВ «ВСЕАПФ» або Адміністратор), та Вам не подобаються дії Адміністратора та/або окремих працівників Адміністратора, у Вас є зауваження та претензії до дій або бездіяльності ТОВ «ВСЕАПФ» або його працівників, Ви можете подати (надіслати) відповідне звернення (скаргу) до ТОВ «ВСЕАПФ» особисто, за телефоном, або у письмовій формі.
У зверненні (скарзі) обов’язково зазначаються наступні дані: прізвище, ім’я та по батькові заявника, його паспортні дані (серія, номер коли та ким виданий паспорт), реєстраційний номер облікової картки платника податків, адреса реєстрації (або фактичного проживання), контактний номер телефону та електрона адреса (за наявності), а також дані про те, вкладником/учасником якого недержавного пенсійного фонду є людина, яка звертається. Також вкладник/учасник може зазначити, яким чином він хоче отримати відповідь на своє звернення (поштою, на електрону адресу, телефоном, особисто). Зразок звернення (скарги) за посиланням
Ви можете звернутись до Адміністратора:
Після розгляду звернення вкладнику/учаснику недержавного пенсійного фонду надається аргументована відповідь або відмова у розгляді звернення (скарги) із зазначенням конкретних підстав для відмови. ТОВ «ВСЕАПФ» має право відмовити у розгляді звернення (скарги), якщо вкладником/учасником недержавного пенсійного фонду не зазначено його персональні дані, та Адміністратор не має змоги ідентифікувати людину, яка звертається.
Відповідь (або відмова у розгляді звернення) надається вкладнику/учаснику шляхом, який він визначив у своєму зверненні (поштою, на е-мейл або телефоном).
Якщо питання не вирішене протягом зазначеного терміну, або Ви не згодні із відповіддю ТОВ «ВСЕАПФ», Ви маєте право звернутись до регулятора ринку накопичувального пенсійного забезпечення, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР).
Контакти НКЦПФР:
01010, м. Київ, вул. Московська 8, к. 30.
Канцелярія: +38 (044) 254 23 31
Звернення громадян: office@nssmc.gov.ua
“Гаряча лінія” для громадян та підприємств: (044) 280-28-26
(понеділок – п’ятниця з 10.00 до 16.00, перерва з 13.00 до 14.00)
Більш детально про звернення громадян до НКЦПФР за посиланням
Термін розгляду звернення НКЦПФР - 1 місяць з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати 45 календарних днів.
Нагадуємо, що у будь-якому випадку та у будь-який час, з урахуванням термінів позовної давності, визначених законодавством, Ви маєте право звернутись до суду за захистом своїх прав та законних інтересів.
Більше інформації про Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг та Порядок розгляду скарг споживачів фінансових послуг у документі за посиланням
У зверненні (скарзі) обов’язково зазначаються наступні дані: прізвище, ім’я та по батькові заявника, його паспортні дані (серія, номер коли та ким виданий паспорт), реєстраційний номер облікової картки платника податків, адреса реєстрації (або фактичного проживання), контактний номер телефону та електрона адреса (за наявності), а також дані про те, вкладником/учасником якого недержавного пенсійного фонду є людина, яка звертається. Також вкладник/учасник може зазначити, яким чином він хоче отримати відповідь на своє звернення (поштою, на електрону адресу, телефоном, особисто). Зразок звернення (скарги) за посиланням
Ви можете звернутись до Адміністратора:
- Поштою, за адресою: 04119, м. Київ, вул. Білоруська, 23, літера "А";
- Відправити звернення електронною поштою на адресу: info@vseapf.com.ua;
- Звернуться за телефоном: 0-800-501-925, або (044) 207-02-94;
- Або направити скаргу через Персональний кабінет на сайті
Після розгляду звернення вкладнику/учаснику недержавного пенсійного фонду надається аргументована відповідь або відмова у розгляді звернення (скарги) із зазначенням конкретних підстав для відмови. ТОВ «ВСЕАПФ» має право відмовити у розгляді звернення (скарги), якщо вкладником/учасником недержавного пенсійного фонду не зазначено його персональні дані, та Адміністратор не має змоги ідентифікувати людину, яка звертається.
Відповідь (або відмова у розгляді звернення) надається вкладнику/учаснику шляхом, який він визначив у своєму зверненні (поштою, на е-мейл або телефоном).
Якщо питання не вирішене протягом зазначеного терміну, або Ви не згодні із відповіддю ТОВ «ВСЕАПФ», Ви маєте право звернутись до регулятора ринку накопичувального пенсійного забезпечення, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР).
Контакти НКЦПФР:
01010, м. Київ, вул. Московська 8, к. 30.
Канцелярія: +38 (044) 254 23 31
Звернення громадян: office@nssmc.gov.ua
“Гаряча лінія” для громадян та підприємств: (044) 280-28-26
(понеділок – п’ятниця з 10.00 до 16.00, перерва з 13.00 до 14.00)
Більш детально про звернення громадян до НКЦПФР за посиланням
Термін розгляду звернення НКЦПФР - 1 місяць з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати 45 календарних днів.
Нагадуємо, що у будь-якому випадку та у будь-який час, з урахуванням термінів позовної давності, визначених законодавством, Ви маєте право звернутись до суду за захистом своїх прав та законних інтересів.
Більше інформації про Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг та Порядок розгляду скарг споживачів фінансових послуг у документі за посиланням